środa, 6 listopada 2013

Siema!

No to zaczynamy 2 post. Dziś poruszę temat nadchodzącej zimy. Początek zimy jest związany z dużą ilością zakupów. No wiecie kurtki czapki buty i te sprawy ;p. Pomogę wam wybrać a może podpowiem jaką kurtkę albo też buty możecie sobie kupić. Nie będą to ciuchy od Nina RicciOscar de la Renta czy też  Donna KaranBędą to ciuchy mniej znane aby każda z was mogła być oryginalna 

                                      może najpierw ta 

 

                               może do tego jakąś czapkę 

 Także trudny jest temat butów ja nie dawno kupiłam sobie czarne botki ocieplane;p. Może coś w tym stylu wam się podoba 
                                      



                                       Albo takie ;p





No to może już wiecie co kupić. Mam nadzieje że pomogłam.
Następny post za 2 dni.no to do zoba ;p

2 komentarze:

  1. Znalazłam twój blog na innym blogu i strasznie mi się tu podoba, fajne zdjęcia i design bloga :)

    Zapraszam do siebie jeśli ci się podoba możesz zaobserwować, na pewno się odwdzięczę
    Kiss Kiss :)
    revevelyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też muszę się zaopatrzeć w jakieś ubrania na zimę ;)

    magneticloveme.blogspot.com :****

    OdpowiedzUsuń