wtorek, 5 listopada 2013

Powitanie internautów :P


Hej!

Dziewczyny założyłam nowego bloga. Będę tu dodawać różne posty związane z modą, gwiazdami itd. Posty będą umieszczane co dwa dni. Mam wielką nadzieje że mój blog wam się spodoba. Jak wiecie też jestem nastolatką więc mam nadzieje że się porozumiemy. Możecie w komentarzach   zadawać pytania na które odpowiem w następnym poście. Pytania także związane o np. modzie miej więcej takie ; Zbliża się zima jaką czapkę mam sobie kupić?? Czy coś w tym stylu ;p. dlatego że to pierwszy post następny dodam jutro. No to pa kończę na dziś post.
SORRY.. że taki krótki.

5 komentarzy:

  1. Też jestem nowa.
    Życzę powodzenia :)
    http://k-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No to powodzenia :)

    http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na dalsze posty i życzę powodzenia!
    (nie wyłączyłabyś weryfikacji obrazkowej?)

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki wam ;)
    Także życzę powodzenia w waszych blogach ;p

    OdpowiedzUsuń